طراحی سایت و مطالب آموزشی جامع

طراحی سایت،مشاوره، آموزش در تمامی مباحث اینترنتی

طراحی سایت و مطالب آموزشی جامع

طراحی سایت،مشاوره، آموزش در تمامی مباحث اینترنتی

موفقیت چیست؟

سوالی که این روزها ممکن است برای خیلی ها پیش بیاید این است که واقعا موفقیت چیست می توان اینگونه جواب کلی را ارائه داد : موفقیت را می توان یک حس خوب درونی دانست که می تواند برای افراد مختلف متفاوت باشد.دقیابر می گردد به نوع نگرشی که افراد به جهان خود دارند.ممکنن است از نگاه فردی که کار کوچکی را توانسته به سرانجام برساند ان کار یک موفقیت بزرگ تلقی شود و دقیقا همان موقعیت برای یک فرد دیگر به عنوان یک کار روزمره و معمولی محسوب شود.پس می توان اینگونه توضیح داد که موفقیت برای افراد مختلف در جایگاه های مختلف می تواند تعاریف خاص خود را به دنبال داشته باشد.


در تمامی افراد اما این واقعیت وجود خواهد داشت شما تا ازدرون نتوانید به حس موفقیت دست یابید به این باور نخواهید رسید که موفق شده اید.از مهمترین خصوصیاتی که می توان برای موفقیت برشمرد این است که شما دارای هدف باشید.شاید باورش سخت باشد اما شما همان انازه خوشبخت هستید که می خواهید .پس نگاهی به وضعیت کنونی خود بیاندازید و ببیند در چه حالی هستید اگر اواع و احوال شما روبراه هست بدانید که این را خودتان خواسته اید و اگر از حال و روحیه خوبی برخوردار نیستید باز هم این را خودتان خواسته اید.


از دیدکاه بسیاری از فارد یم توان برای موفقیت سه ضلع مهم را ترسیم کرد :


-وجود نظم در کارها و داشتن آرامش
-داشتن برنامه مشخص و دقت در هنگام انجام کارها
-داشتن سرعت عمل مناسب و وقت شناسی در کارها
بله با این سه ضلع می توان راحت تر به این درک رسید که واقعا موفقیت چیست
شما چه بخواهید و چه نخواهید ناخدای زندیگ خود هستید و در نهایت مسیری که الان در انجا قرار گرفته اید و موقعیتی که در ان هستید حاصل  هدایت هایی است که تا کنون خودتان برای خودتان انجام داده اید.شما زمانی می توانید طعم موفقیت را بچشید که واقعا در ان مورد خوب اندیشیده باشید و سپس خوب قدم بردارید و حرکت کنید. باید برای ادامه مسیر خود برنامه داشته باشید و خود را آماده تغییرات احتمالی کنید.
به قول بزرگی می توان بزرگترین کشف زندگی بشری را این نام نهاد که هر انساین با تغییر نگرش خود می تواند زندگی خود را تغییر دهد.
شاید یکی از مهمترین دلایلی که نمی توانیم به راحتی به موفقیت برسیم این است که همیشه در حال شتاب زدگی هستیم و می خواهیم سریعا همه چیز را حل و فصل کنیم اما نمی دانمی که این شتاب زدگی در واقع سرعت رسیدن به موفقیت را برای ما می کاهد و ما همیشه در حال این شتاب زدگی به سر می بریم.باید باور داشته باشید که نیاز است بیاموزیم تا با مسائل چگونه برخورد کنیم.اگر در طول زندگی مسائلی حل ناشدنی برای ما رخ می دهد باید پذیرش آنها را در خود ایجاد کنیم و بدانیم که این مرحله ممکن است یبرای هر کسی رخ دهد و باید از ان عبور کنیم.دقیقا می خواهیم این را بگوییم که نحوه برخورد ما با مسائل است که چگونگی  حل کردن انها را برایمان میسر می سازد.


می توانید با ملایمت بیشتری با زندگی روبرو شوید و کمی همه چیز را ساده تر در نظر بگیرید.اگر از قبل عادت های بدی در مواجه با مشکلات داشته اید کافیست تا عادت های جدیدی را برای ان جایگزین نمایید و خواهید دید که با تغییر نگرش شما زندگیتان نیز تغییر خواهد کرد.این که موفقیت چیست و چگونه بدست خواهد امد را می توان در اینگونه موارد کاملا ملاحضه کرد.
شما برای رسیدن به موفقیت نیازمند سه رمن اساسی هستید. مهم نیست برای شما موفقیت چه چیزی تعریف شده باشد این سه رکن برای تمامی افراد یکسان است.اولین قدم این است که شما آرزو کنید . بله داشتن یک آرزو و میل به خواستن می تواند به عنوان اولین قدم محسوب شود و این مورد باید از صمیم قلب باشد.آرزوی شما باید با تمام وجود شما در امیخته باشد حتما گاهش از خود بپرسید که آیا در اینجایی که هستید و کاری که در حال انجام ان می باشید آرزوی شما است یا خیر.و به یاد داشته باشید که آرزوی شما هر چقدر هم که معقول تر باشد درجه تحقق بخشیدن به ان نیز بیشتر است و اگر به تحقق برسد به شما باوری خواهد داد که از این پس می توانید به دیگر آرزوهای خود نیز دست یابید.
گفتیم شما را به باور خواهد رساند . بله دومین چیزی که نیاز دارید تا بدانید موفقیت چیست این است که باور داشته باشید.شما باید در سراسر وجود خود دارای حس ایمان و یقین باشید تا بتوانید در مسری درست قدم بردارید.شما وقتی باور خود را به کاری که انجام می دهید تقویت کنید می توانید در نهایت نوع نگرشی که به دنیا دارید را نیز تغییر دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.