طراحی سایت و مطالب آموزشی جامع

طراحی سایت،مشاوره، آموزش در تمامی مباحث اینترنتی

طراحی سایت و مطالب آموزشی جامع

طراحی سایت،مشاوره، آموزش در تمامی مباحث اینترنتی

طراحی لبخند با رعایت تمامی نکات

برای اینکه لبخندی زیبا داشته باشید باید با روش های درمانی زیبایی به طراحی لبخند بیانجامید و کارهایی از قبیل روکش گذاری، کاشت دندان و جایگزین کردن دندان از دست رفته، سفید کردن، ارتودنسی و ... این لبخند را اصلاح کنید.  

 انجام این درمان طراحی لبخند  اختیاری بوده و با توجه به تمایل فرد انجام میپذیرد زیرا بجز زیباسازی دندان ها کلیه ی آسیب های دندانی اصلاح میشود و فرآیندی کلی بوده و ترمیم کاملی روی تمام دندان ها انجام میگیرد .
  
اصلاح طرح لبخند باید به اصلاح کردن بافت لثه ها، نمای دندان، عرض دندان، فاصله ی دندان، لب ها ایجاد شود و تمام این اجزا باید ترمیم شوند تا لبخندی زیبا را بوجود آورد و با روش های مختلف درمانی این امر انجام پذیر است. 
یکی از راه هایی که میتوان فهمید چه درمانی را بر اساس تمایل فرد انجام داد سوال پرسیدن از اوست که چه ویژگی هایی از دندان خود دوست دارد و یا از چه ویژگی های آن راضی نیست و میخواهد اصلاح شود و بر طبق همان باید ردمان را انجام دهد.

با جایگزین کردن کامپوزیت اصلاح طرح لبخند  برای پر کردن کانال های دندان هایی که با مواد رنگی پر شده اند و باعث لکه دار شدن و بدرنگ شدن دندان هاشده تغییر رنگ داد تا بصورت یکدست سفید در بیایند و با ارزیابی های لازم و تشخیص دادن از روش های دیگر به منظور تغییر رنگ دندان استفاده کرد و ظاهر پیر یک دندان را شاداب کرد و صورت و چهره ی فرد را جوان تر کرد. زیرا سفید کردن و روکش کردن دندان ها تاثیر مستقیمی با طراحی لبخند  داشته و این رنگ باید براساس رنگ موی فرد و رنگ پوست او انتخاب شود و حتی حالت مو نیز میتواند تاثیر گذار باشد و این مهارت  باید در دندانپزشک وجود داشته باشد تا بهترین روش ها را انجام دهد و با ارزیابی هایی که به عمل می آورد تعادل زیبایی را بین آن ها بوجود آورد تا دندان ها در عین درخشان و شاداب شدن رنگی طبیعی جلوه کنند .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.