طراحی سایت و مطالب آموزشی جامع

طراحی سایت،مشاوره، آموزش در تمامی مباحث اینترنتی

طراحی سایت و مطالب آموزشی جامع

طراحی سایت،مشاوره، آموزش در تمامی مباحث اینترنتی

ایمپلنت و کاشت دندان در یک جلسه با ایمپلنت فوری

   اغراق آمیز نخواهد بود اگر بگوئیم که جایگذاری ایمپلنت به جای دندان دائمی، انقلابی در علم دندانپزشکی و تحولی عظیم در جراحی ایمپلنت دندان بوجود آورد. ایمپلنت ها باعث تغییر زندگی افراد بی دندان ( کامل ) به طور ویژه شده است و راه حلی برای زندگی بهتر آنها از جهت راحتی بیشتر، تغذیه مناسب تر، امنیت روانی بیشتر نسبت به پروتز متحرک ( دست دندان مصنوعی ) کلینیک دندانپزشکی  ارائه کرده است.


   ایمپلنت ها موجب تثبیت و نگهداری باقیمانده استخوان و جلوگیری از تحلیل بیشتر آنها می شوند و ارتفاع و عرض استخوانی را حفظ می کنند و کیفیت استخوان نیز با وجود ایمپلنت ها حفظ شده و تغییر نمی یابد. این ها ویژگی های دندانپزشکی  است که دست دندان مصنوعی ( دنچر) نمیتواند انجام دهد. برعکس دست دندان مصنوعی (دنچر) در افراد بی دندان، باعث تسریع تحلیل استخوان می شود و بیمار با دنچر راحت نیست، از نظر روانی موجب ناراحتی ذهنی بیمار می شود و  دندانپزشک  تغذیه بیمار نیز نامناسب می شود و هضم غذا نیز به درستی صورت نمیگیرد.


   ایمپلنت دندان یک قطعه ای رزوه دار (پیچی شکل) می باشد که به اندازه های مختلف وجود دارد و جایگزین شکل ریشه دندان می شود و در داخل استخوان فک قرار می گیرد. در اطراف یا عمق این thread یا رزوه ها استخوان کلینیک دندانپزشکی  جدید تشکیل می گردد.


ایمپلنت دندان از جنس تیتانیوم خالص یا آلیاژ تیتانیوم می باشد که خاصیت بیولوژیکی دارد و سازگار با بافت استخوان می باشد. بعد از قرار دادن فیکسچر داخل استخوان و سپری شدن 3-2 ماه از زمان اسئتواینتگریشن ( اتصال کامل استخوان به ایمپلنت ) می توان پروتز ثابت را به بیمار تحویل داد. اما در برخی موارد بیمارانی نیز هستند که دکتر دندانپزشک  نمیخواهند حتی یک روز نیز بدون دندان باشند و به علت مشاغل مهمی که دارند، ترجیح می دهند در یک روز و یا یک جلسه صاحب دندان شوند.


   ما برای این افراد سه تکنیک معرفی می کنیم که می توانند در یک جلسه و یک روز صاحب پروتز ثابت و دندان شوند. در واقع بیمار می تواند در یک جلسه جراحی فیکسچر یا ایمپلنت خود را انجام دهد و در عرض 24 ساعت بعد پروتز ثابت خود را تحویل بگیرد.


1-      تکنیک All on 4: امروزه هنر دندانپزشکی و جراحی ایمپلنت بر این موضوع استوار است که حداقل تعداد ایمپلنت برای ساپورت تعداد زیادی دندان استفاده گردد. این به این معنی است که چهار عدد ایمپلنت برای ساپورت کامل فک بالا یا پایین کفایت می کند. به این تکنیک All on4 گفته می شود. مزیت بسیار خوب این روش این است که پروتز بیمار متحرک نیست و پروتز و ایمپلنت محکم و ثابت می باشد بیمار به راحتی می تواند غذا بخورد و در یک روز می تواند ایمپلنت خود را تحویل بگیرد.


2- بارگذاری فوری ایمپلنت : می تواند به چند صورت باشد و در بیماران با شرایط مختلف دهانی متفاوت ، به چند صورت انجام میگیرد.


الف- بیماران بی دندانی کامل که میتوانند پروتز خود را به صورت موقت یا دائمی تحویل بگیرند از 6 تا 8 عدد ایمپلنت می توانند در فک خود استفاده کنند .


ب-بی دندانی پارسیل : بیمارانی هستند که ممکن است یک یا تعدادی از دندان های خود را از دست داده باشند.اگر تک دندان بیمار از دست رفته باشد می توانند بلافاصله بعد از گذاشتن ایمپلنت ، پروتز خود را تحویل بگیرند اما باید از تماس با دندان مقابل خارج شود تا خطر شکست ایمپلنت از بین برود.


بیمارانی که چند دندان خود را از دست داده اند و چون بقیه دندانهای خود را دارند می توانند پروتز خود را تحویل بگیرند .اما این پروتز بیشتر جنبه زیبایی دارد و بیمار می تواند برای صحبت و غذا میل کردن از دندان های خودش استفاده کند و نیرویی به ایمپلنت و پروتز ایمپلنت وارد نکند.


ج- اوردنچرهای متکی بر ایمپلنت : مفهوم بارگذاری فوری برای اوردنچر سابقه 50 ساله دارد.در این موارد می توان پروتز ثابت را برای بیمار استفاده کرد زیرا بیمار می تواند شب ها پروتز ثابت را از دهان خود خارج کند به این ترتیب خطر عادات پارافانکشنال را در شب کاهش داد .ضمن اینکه چون بخشی از نیروها روی بافت نرم وارد میشود این عامل استرس را روی ایمپلنت کاهش می دهد.


3- مینی ایمپلنت : مینی ایمپلنت ها (mini dental implant) باریکتر و دارای قطر کمتری نسبت به ایمپلنت های معمولی (conventional) هستند.در جاهایی که قطر کمتر از 3 میلیمتر داریم از این ایمپلنت ها استفاده میشود.ایمپلنت های معمولی قطر 4/3 میلیمتر تا 6 یا 5/6 میلیمتر دارند در حالیکه مینی ایمپلنت ها قطری بین 8/1 میلیمتر تا 8/2 میلیمتر دارند .بیشتر برای جایگذاری دندان های لترال استفاده میشوند.همچنین میتوان از آنها برای اوردنچر نیز استفاده کرد.برای تثبیت دنچر(دست دندان) معمولی و جلوگیری از حرکت زیاد آنها نیز کاربرد دارند.


 

قوانین فروش آیتیونز

1. برای استفاده از گیفت کارت آیتونز باید حتما یک اپل آی دی آمریکا (Apple ID) داشته باشید و زرین گیفت در خصوص این مساله هیچ گونه مسولیتی را عهده دار نمی باشد.


2. گیفت آیتیونز  فروحته شده تنها در یک صورت پس گرفته می شود و آن زمانی است که پس از وارد کردن کد گیفت پیام The code that you entered is invalid نمایش داده شود. 


3. چنانچه در هنگام استفاده از گیفت ویزا کارت با پیام The code that you entered has already been redeemed مواجه شدید، زرین گیفت میتواند با استعلام گرفتن از apple طی دو روز کاری زمان استفاده از گیفت را مشخص کند. چنانچه زمان استفاده قبل از فروش به مشتری بود گیفت تعویض می گردد، در غیر این صورت زرین گیفت هیچ گونه مسئولیتی را عهده دار نیست. نکته: در این گونه مواقع این امکان وجود دارد که بدلیل اختلالات مرورگر شما، پیغام شارژ شدن موفقیت آمیز اکانت خود را مشاهده نکنید. در این حالت نیاز است که یکبار از اکانت خود خارج شده و اصطلاحا Sign-out نموده و مجددا Sign-in نمایید و اعتبار فعلی اکانت خود را بررسی نمایید. 


4. جهت مشاهده اعتبار فعلی اپل آی‌دی پس از شارژ اکانت خود باید باید ابتدا وارد اپل استور دستگاه خود شوید، سپس در بخش انتهای برنامه و در زیر اکانت اپل آی‌دی ( ایمیل ) خود می‌توانید میزان اعتبار فعلی را مشاهده نمایید. 


5. چنانچه در زمان redeem کردن اکانت خود با خطای The Code you entered has not been properly activated. For assistance, please contact iTunes store support مواجه شدید؛ این بدین معنی است که کد گیفت کارت شما در سیستم اپل رجیستر نشده و فعال نمی‌باشد. در این حالت زرین گیفت امکان تعویض گیفت کارت شما را دارد. 


6. مسئولیت هر گونه سو استفاده و یا افشای اطلاعات کارت که منجر به سو استفاده از کارت یا هزینه مبلغ موجودی کارت توسط شخص ثالث گردد به عهده خریدار کارت می باشد و زرین گیفت هیچگونه مسئولیتی در این مورد ندارد. 


7. زرین گیفت میتواند هر قسمتی از این قوانین و مقررات را در هر موقع تغییر دهد. متن قوانین همیشه برروی سایت قابل مشاهده است. درصورتیکه در هر زمانی با این قوانین مخالف بودید میتوانید دریافت خدمات از زرین گیفت را متوقف نمائید. 


8. زرین گیفت گاها برای اطلاع یافتن شما از مطالب مهم به شما ایمیل هایی را ارسال میکند. شما بدینوسیله موافقت خودرا با دریافت اینگونه ایمیل ها اعلام میدارید. 


9. انکار تعهد: زرین گیفت سرویس حاضر را به همان شکلی که هست و بدون هرگونه تعهدی ارائه میکند. ما در مورد عدم قطع شدن سایت و خدمات، خالی از اشکال بودن آن ، رفع اشکالات یا تطابق آن با نیازهای شما تعهدی نداریم. 


10. استفاده از کارتها و پذیرش آنها توسط وب سایتهای مختلف تابع قوانین اقتصادی ، سیاسی و ... کشور مربوطه و موسسات و سایت های مالی و اعتباری واسطه می باشد. در نتیجه در هنگام استفاده از کارتها باید به محدودیتها و خطرات ناشی از هر نقل و انتقال دقت کافی داشت که ممکن است حتی در شرایطی به بلوکه کردن وجوه، عدم عمل به تعهدات و ... از طریق فروشندگان بدلایل مختلف منجر گردد. دارنده کارت باید شخصاً به مطالعه در این زمینه پرداخته و در صورت بروز مشکلاتی از این قبیل، زرین گیفت هیچگونه مسئولیتی در قبال این عدم انجام تعهدات نداشته و قادر به جلوگیری از هیچ یک از فرایندهای پرداخت نمی باشد. 


11. دارنده و استفاده کننده کارت خود را ملزم به رعایت شئونات اسلامی و قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و قوانین بین الملل دانسته و در صورت تخلف و پیگرد قانونی در اثر سوء استفاده ، کلیه مسئولیت ها و عواقب ناشی از آن را شخصاً برعهده می گیرد . 


سورس : http://zaringift.com

پرداخت هزینه سفارت استرالیا

Reviewed by مدیر سایت on Mar 7Rating: 5.0 پرداخت دلاری هزینه ویزای استرالیا


برای ورود به کشور استرالیا با توجه به دلیل شما برای ورود به این کشور، انواع مختلفی از ویزا وجود دارد اما با توجه به این که ایرانی های غالبا برای مقاصد تحصیلی یا توریستی وارد این کشور می شوند این دو نوع ویزا بیش از دیگر انواع ویزای استرالیا مورد استفاده ایرانی ها قرار می گیرد.


یک . ویزای توریستی (Subclass 600):


این ویزا به متقاضی اجازه می‌دهد پی پال  برای مدت کوتاه به منظور گردش و تفریح، تجارت، دیدار از بستگان و آشنایان و یا حتی گذراندن دوره‌ تحصیلی کوتاه مدت به استرالیا سفر کند. این ویزا برای اقامت سه ماهه، شش ماهه و ۱۲ ماهه صادر می شود.


دو . ویزای تحصیلی:


متقاضیان ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی عالی در استرالیا می توانند از طریق این ویزا به این کشور سفر کنند. اطلاعات بیشتر مربوط به این نوع ویزا را می توانید از صفحه مربوطه در سایت سازمان مهاجرت استرالیا مشاهده کنید.


برای مشاهده مبالغ مربوط به دیگر انواع ویزای استرالیا می توانید به اینجا مراجعه نمایید.


برای تقاضای ویزای استرالیا ابتدا در سایت سفارت یک حساب کاربری ایجاد کنید . ارسال درخواست به صورت آنلاین در ImmiAccount ارزان تر از روش حضوری و یا پست مدارک می باشد.


جهت پرداخت لازم است تا مرحله پرداخت با مستر کارت یا ویزا کارت پی پل  پیش روید. سپس برای پرداخت از دو روش می توانید استفاده کنید:


یک . خرید ویزا کارت و پرداخت توسط خود شما


دو . ثبت سفارش پرداخت وقت سفارت در وب سایت ارزان سفر (پر کردن فرم همین صفحه)


آدرس سفارت استرالیا در ایران : خیابان خالداسلامبولی،خیابان بیست و سوم،شماره ۱۳


آدرس وب سایت سفارت استرالیا در ایران : http://iran.embassy.gov.au


pay-visa-fee-immiaccount-australia


هزینه های پرداخت ارزی  صدور ویزا:


هزینه صدور ویزای استرالیا به طور مرتب تغییر می کند. از این رو معیار دریافت هزینه ویزا توسط سفارت استرالیا روزی است که پروسه لاج کردن به جریان بیفتد و اگر از زمان لاج کردن (lodge – اپلای اپلیکیشن) تا شروع این پروسه قیمت افزایش یابد، هزینه ویزا با قیمت جدید خواهد بود. در حال حاضر برای صدور ویزای توریستی باید ۱۳۵ دلار استرالیا و برای ویزای تحصیلی ۵۵۰ دلار استرالیا پرداخت کنید.

تعریف درست از ایمپلنت دندان و ویژگی های آن

تعریف درست از ایمپلنت  :
ایمپلنت را به نوعی بازسازی و احیا کردن سلامت دندان ها میتوان ذکر کرد زیرا باید جویدن ، حرف زدن درست و زیبا بودن دندان ها را در نظر داشت و با ترمیم و بازسازی کردن دندان ها با عمل ایمپلنت هم به زیبایی فرد افزود و هم درمان محسوب شده که در موارد مختلف تجویز متفاوت بوده و افرادی که روزانه 20 نخ سیگار را میکشند نمیتوان انتظار داشت که ایمپلنت روی دندان آن ها ماندگاری داشته باشد همچنین اگر فردی بیماری پوکی استخوان و دیابت را داشته باشد این روش درمانی را نمیتواند انجام دهد زیرا اثری نداشته و موثر نیست.
بعد از کاشت دندان  ایمپلنت  را باید بسیار مراقبت کرد و نوعی دندان طبیعی محسوب شده با این تفاوت که دندان طبیعی پوسیده شده ولی ایمپلنت پوسیدگی نداشته ولی بیماری لثه گرفته و بعد از آن درمانش بسیار سخت تر شده.

اگر بعد از مدتی ایمپلنت دندان لق شد نشانه ی درمان بد بوده که فردی با پرداخت هزینه ی زیاد این نتیجه را کسب کند. باید قبل از اینکه اقدام به این نوع درمان کنید ابتدا پزشک خود را ارزیابی کنید و از کار وی اطلاعات کافی را داشته باشید زیرا بسیاری از دندانپزشکان عمومی که تخصص ندارند به صورت عملی و خوب آموزش زیبایی لبخند لازم را در قبال این درمان ندیده اندو باید توصیه کرد که برای انجام دادن این درمان های پرهزینه نزد دندانپزشکان متخصص رفته و کار را به دکتر عمومی نسپرد تا بتوان نتیجه ی مطلوب را بدست آورد.

 
ادامه مطلب ...

بدست آوردن قانون جذب از طرق مختلف

برای پیدا کردن یک همسر ایده آل از طریق قانون جذب ، قبل از هرچیز باید باور داشته باشید که بهترین ها حق شما هست. مطمئن باشید که یک نفر در این دنیا وجود دارد که فقط و فقط به شما تعلق دارد. البته باید گفت که  پیدا کردن همسری که تمامی معیارهای ما را داشته باشد خیلی واقعیت پیدا میکند. اما با تمرکز و باور این که لیاقت ما چنین همسری است، فردی را جذب می کنیم که به خواسته های ما نزدیک تر است.

و همچنین این شش قانون که باعث آرامش همیشگی شما می شود :

ﯾﮏ : ﻗﻀﺎﻭﺕ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺗﺎﺛﯿﺮﯼ ﺑﺮ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﻦ ﻧﺪﺍﺭﺩ .

ﺩﻭ : ﻣﺮﺩﻡ ﻭﻇﯿﻔﻪ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ ﻣﺮﺍ ﺩﺭﮎ ﮐﻨﻨﺪ .

ﺳﻪ : ﺍﺯ ﮐﺴﯽ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻟﻄﻔﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺍﻭ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﺗﻮﻗﻌﯽ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺍﯾﻦ ﻟﻄﻒ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺣﻖ ﺍﻭ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻢ .

ﭼﻬﺎﺭ : ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﻧﺎﺟﻮﺍﻧﻤﺮﺍﺩﻧﻪ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﻧﺪ ﺗﻮﺳﻂ ﮐﺎﺋﻨﺎﺕ ﻣﺠﺎﺯﺍﺕ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺷﺪ ﻫﺮﭼﻨﺪ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺍﯾﻦ ﻧﺸﻮﻡ .

ادامه متن در ادامه مطلب... 

ادامه مطلب ...